söndag 13 februari 2011

Lite födelsedagsbesök och våra söta ungar.

Vad tyckte ni om Melodifestivalen igår? Jag tyckte det var kul att en del bidrag var på svenska, men det var ändå inga topp-bidrag direkt...
I förmiddags fick vi besök av farmor! =) Hon hade med sig två fina paket till Tiril, och Kiron fick också, en ambulans.
I det ena paketet till Tiril var det ett fint set med skål och sked, som vi strax invigde. Tiril blev överförtjust i den lilla dockan som var i ena paketet. =)Min bara min!
Farmor hade med sig god paj-tårta som vi smaskade på, och Tiril satt sen och plockade rent bordet på smulor efter chokladmuffins...=) Minsta lilla smula hittade hon och mumsade i sig...
Igår ville Kiron leka med tältet...Tiril var lite halvrädd för det tror jag, ville helst bara sitta utanför och kika in.
Barnen i färd med att klappa (?) katten...Sötisar.

Snart är helgen över för denna gång....=(

3 kommentarer:

Anonym sa...

naw va gullig Tiril är då som blev så glad för dockan=). va kul med födelsedagsfirande.

ja snyft så är helgen snart slut igen, men veckodagarna brukar gå hyffsat snabbt ändå brukar jag tycka så snart är det helg igen.

kram!!

solokatt76 sa...

Och Tiril hon bara firar och firar hon!! Ser verkligen helt sjukt nöjd ut över presenterna! Gullig!

Röd blommiga klänningen va jättefin!! Mamma som varit framme med symaskinen månntro??

Fangoria sa...

Solokatt:
Hehe nä jag önskar jag kunde ta åt mig äran för klänningen, men den är från Name it och har gått i arv från mina systerdöttrar. =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...