lördag 5 februari 2011

Buzzador-kampanjer!!!

Just nu är jag med i två testkampanjer via Buzzador! Den ena är för Santa Marias nya kryddpåsar för taco-fisk!!! Jag har fått hem några påsar att testa själv, och att dela ut till vänner. Ska bli kul att testa dessa, man fick också med två recept som låter riktigt smarriga! Jag återkommer här när jag testat recepten! Den andra kampanjen är för Bepanthen-salva, även här har jag fått hem små tuber att dela ut till vänner så de kan testa, och även en stor tub själv, man behöver inte ha bebis för att testa utan det fungerar även på fnasiga läppar, torra händer m.m!Om du vill testa på att vara en Buzzador du med, kan du höra av dig till mig så skickar jag en länk, jag får extra poäng för de jag värvar, så det blir jag glad för. =)
Och just nu har de även special-kampanjer för gravida eller de som har små barn (födda feb. 09 eller senare), så stämmer det på dig finns det extra anledning!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...