onsdag 23 december 2009

ÖNSKAR EN GOD JUL!!! Julmysbilder och julklappskläder!

Nu är granen klädd! Vår dag har varit bra med sista julstöket, julmusik och mer...Nu ska jag strax slå in alla julklappar och så ska vi se på Dickens "En Julsaga" och dricka glögg!
Dagen för mig började med frukost på sängen av min underbara sambo, härligt! Sen tog vi en promenad i det friska vädret, Kiron ville först dra boben själv... och sen åka! Kiron och Mattias i full gång med att "bygga gran"...=) Kiron har varit så uppspelt hela dagen/kvällen, allt är så mysigt! Vi var iväg en sväng till familjen Fahlén/Johansson och lämnade klappar och julönskningar, hinner ju inte ses imorgon!
Till middag blev det risgrynsgröt och skinkmackor...
Jag har hunnit sy klar alla julklappskläder jag tänkt till Kiron + en bonus T-shirt. Är jättenöjd med dem! Se syblogg för fler bilder...Den bruna tågtröjan och de bruna velourbyxorna ska Kiron få ha imorgon på förmiddagen, till eftermiddag/kväll har vi köpt en snygg skjorta på Kapp Ahl.
Nu vill jag bara önska er alla en riktigt GOD OCH UNDERBAR JUL!!! Hinner nog inte skriva nåt här imorgon, bär iväg på morgonen till svärmor! Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

GOD JUL till er med!!

vilken härlig dag ni verkar ha haft, så söt Kiron var med bob'en.

kram!1

solokatt76 sa...

Ha ha..jag tror minsann vi har en likadan gran här hemma =)

God jul på er!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...