torsdag 10 september 2009

Varit på Blingoparty!

Igår kväll var jag på Blingo-party hos Ia! Oj vad mycket mammor och en hel del barn! 15 st mammor tror jag vi var. =)
Ska ju dra ner på shopping lite men det blev varsin mössa till Kiron o magen. Denna till Kiron:Hoppas bara den inte är för stor, risk finns faktiskt! Och att den inte är för "tjejig". Och denna till bullen i ugnen: =)En tjej här i Härnösand ska börja sälja så jag avtalade med henne att jag snart ska ha ett eget party! Ska bli kul!

Har jobbat inatt, urk, lite förkyld, och grabbarna är jätteförkylda. Blir nog hemma från dagis för lillen idag, tror jag. Iofs. var han väldigt pigg och hoppig igår men snuvig dock. Pappan lät däremot väldigt ynklig.
Bäst jag lägger mig!

1 kommentar:

Bodil sa...

Superfina myssor!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...