lördag 5 september 2009

Första jobbnatt efter semester.

Överlevt min första jobbnatt efter semestern! Drygt har det varit, trött har jag varit, full action blev det direkt och en del yrsel och små krämpor har jag haft. Fick ett yrselanfall mitt i natten som höll i sig rätt länge, men som tur var satt jag ner just då..
Och en del förändringar, lång och kortvariga, har det blivit. Renoveringar av hela avdelningar bland annat, vilket innebär att de boende inte kan bo där under tiden, och en del personal måste följa med dem till deras tillfälliga boende och jobba där istället osv...Och det snart, hur nu det ska gå till, ingen mer info har kommit.
Nu sitter jag och längtar efter sängen, men fördriver tiden tills vi ska åka på bytardagen i Domkyrkan...tjurig som man är.
Tror jag ska slänga omkull mig på soffan och vila en stund nu innan...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...