lördag 12 september 2009

Köpt Kirons sista 2-årspresent, och 2 bilder från vårt hem...

Mysbild från igår kväll... Fotot är från BB med Kiron bara nån timme gammal...
Nu har vi varit på stan och kikat på Loppis, och på Eriks...blev bara en bok, som jag hade när jag var liten. =) Man söker katten Felix på varje sida!
På leksaksaffären fyndade jag iallafall Kirons sista 2-årspresent, nu är vi färdiga. Om jag inte syr nåt vill säga. Men i övrigt klara, blev en vagn till Bobbycaren, nedsatt från 329 till 179kr! =) Blå också. =)Såhär söt är lillen idag! Ser ut som en liten bus-Emil!
M har satt upp vår fina ram som väntat på foto, får sitta i hallen så länge, och maglampan i gips satte vi i vardagsrummet.
Jag håller fortfarande på med sybloggen, att lägga in tyg-inläggen härifrån och så, men snart så är den förhoppningsvis klar, ska få lite upp-piffning av Ia sen också!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...