tisdag 1 september 2009

Boa-instinkter...

Har varit iväg och kikat litegrann på Jysk och Erikshjälpen idag, blev lite smått, bla. en safttillbringare till kommande kalas som var fin!
Märker att jag blivit "boa-sugen" på sistonde, är verkligen på rensar och sorterar-humör, och fick idag sånt sug att baka och fylla frysen, haha, boandet börjar tidigt ibland! Jag minns innan Kiron föddes lagade jag mat och bakade i massor så frysen var full!
Vi funderar på att köpa lagerhylla som de har billigt på Coop nu och sätta uppe till mina tyger...behövs! Och har en massa funderingar på gång i Kirons lekrum, vill få lite ordning bland leksakerna, vi ska göra lite plats, ska nog ta bort den stora sängen som står där...
Plus att vi tänkt sätta staketet på plats oxå, och det snart!
Mattias är också i rensartagen, han har röjt i garaget idag. Härligt!
Jag längtar ju dessutom efter att få sy lite höstkläder, och sätta igång att prova nya maskinen!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...