tisdag 1 september 2009

Bloggar i favoritlistan.

Nu var det längesen jag gjorde nån "presentation" av nya bloggar i listan, kanske för att jag inte lagt till så många på sistonde, kikar in där jag kikar in...=) Förutom dessa brukar jag oxå surfa runt på massa sybloggar som ni kanske vet...Men skulle jag lägga till alla dem skulle listan bli ändlös!!!

Marias shoppingblogg: En av mina absoluta favoritpersoner i världen, Maria Johansson (alias Ia =)) har börjat en ny blogg för tidningen NSD, där hon skriver om sin vardag och tipsar ger shoppingtips, mest till webbutiker. Hon älskar barnkläder, och det är jag glad för!

grabbligansmamma: Mamma till 4 pojkar bloggar om sin vardag med humor och fina bilder!

Camilla Vincit Omnia: En gammal kompis till mig som bloggar om sitt liv som fru, mamma till 2 små tjejer och pluggandet till förskolelärare. =)

Johanna Ahlard: Den här tjejen gör helt fantastiska illustrationer, och det jag är mest intresserad av är såklart hennes tryck till tyger, underbara!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...