måndag 7 september 2009

Hjälp! Jag vill veta åsikt!!

Jag har stora funderingar på att dela bloggen, alltså göra en speciell Syblogg och låta denna vara nästan som den är, fortsätta skriva om familjen osv. Skillnaden skulle alltså bli att jag sätter in saker jag sytt och tyger i sybloggen istället, den skulle då heta något med LillSpooky. Vad tycker ni?? Snälla svara, vill veta vad ni tycker!! Det är sällan man får kommentarer överhuvudtaget, fast man ser att några läser iallafall...

Alltså, ska jag göra en syblogg och ha kvar denna som "familjelivsblogg"?

4 kommentarer:

Ulrika sa...

LillSpooky lät jätte gulligt och coolt, tycker absolut att du ska ha kvar denna blogg oxå för den är såå rolig att läsa. Den ger positiv energi till en ibland slutkörd sexbarnsmamma hihih . En smart idee med en sy blogg, namnet är klockrent ! Vilka fina kläder du syr. Jag röstar på två bloggar. Ha det så bra. Kram Ulrika!

Tina sa...

jA SJÄLVKLART KAN DU HA 2 OLIKA BLOGGAR. Ops caps kom och la sig i.

Alltid roligt att läsa om båda liven..sylivet och familjelivet, u skriver så bra. Lycka till :-)

Anonym sa...

Jag röstar också på en två bloggar!! tycker alltid det är roligt att läsa din blogg, men jag hinner aldrig kommentera så mycket som jag vill. blir nog inte lika rörigt med två bloggar lixom. tycker också namnet är jättefint!!

massor av kramar!!

Anonym sa...

Jag tycker du ska tillägna dina fina kläder en egen blogg, så jag tycker du kan ha 2 bloggar.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...