fredag 12 juni 2009

Vår måndag och tisdag...

Tänkte jag skulle börja uppdatera på lite vad vi har haft för oss förutom varit sjuka i veckan...
På måndag var det en massa "hemma-jobb" för både mig och sambon, från att jag vaknade på eftermiddagen (hade ju jobbat) till nästan tolv på natten...Jag sydde och han grejade med altanen. Hann med lite familjesamvaro oxå men det var lite!

På tisdag fortsatte vi jobba lite, och på eftermiddagen var det gårdsfest på Kirons dagis! Gården var full av picknick-filtar, och barnen sjöng så fint. Vi åt kanelbullar och drack saft...innan vi packade in oss i bilen och for till Kramfors, för att fira Wilma som fyllde 2 år på måndag!
Min syster Maria bjöd på supergott fika som vanligt, hon är så duktig på att baka och greja. Tårtan hade grädde, kiwi och vit choklad...mmmm!...Var sen till mina föräldrar och åt min favoritmat, spaghetti och köttfärssås!

Vi fick ett jättefint foto av syster, taget i höstas tror jag...Kiron och Moa! Visst är de söta kusiner??

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...