tisdag 30 juni 2009

Nya second hand-tyger!

Var som sagt på Erikshjälpen idag, köpte lite. Visar här det och lite annat jag köpt tidigare...=) Fint retro örngott, ev. framtida omlottströja eller förklädesklänning kanske? Ett till örngott...använda till samma sak eller kanske kjol?Ett barnpåslakan, andra sidan är vit med stjärnor, är nallar mitt på båda sidorna men tänkte jag kunde använda tyget runt om...=)

Ett babypåslakan och örngott...kanske bli pyamas...=)

Stort påslakan med moln, regnbågar och fåglar....

2 kommentarer:

HugOlle sa...

Vilka fina tyger. Gillar särskilt det överst! Hoppas ni har lika fint väder i Härnösand som här (fast idag regnar det). Älskar din dikt du skrivit. Så fin!

Ha en underbar sommar!
Hälsningar Anna (HugOlle)

Ztampe sa...

Håller med hugolle(känns som jag bara håller med folk i dag).
Det är väldigt fina tyger men jag gillade den medx regnbågen på och den med sjärnor på bäst.
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...