måndag 22 juni 2009

Midsommardagen.

På midsommardagens morgon klev jag och Kiron upp, ganska kallt i stugan, så M tände en brasa och gick och la sig igen (lite bakis kanske?=))Kiron fick kura ihop sig i mitt täcke istället för saccosäcken som hemma. =) Finns många kanaler att titta på där i stugan, så det blev lite film för mig senare när Kiron sov lunch, såg romantisk komedi, "Because I said so!"...
Kiron lär känna sjungande fisken...Alla knappar som finns är roliga att trycka på!

Vädret lättade upp lite och det blev varmare, så vi bestämde oss för att stanna en natt till ändå. Kiron fick t.o.m. ta ett snabbdopp!

Vi for ner till mamma o pappa och åt middag där, och jag gjorde jordgubbstårtan jag var sugen på! Åh vad gott det var! Johan o Jennie kom oxå och umgicks lite, annars har de jobbat hela midsommar.
På kvällen satt jag och M ute på verandan i stugan en stund och spelade Yatzy tills det blev för kallt, då gick vi in och fortsatte lite, och spelade lite kort också. Det var längesen! =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...