söndag 14 juni 2009

Smurfig underbar tapet och vår söndag!

Idag har vi haft en hemmadag, regn o rusk ute...Kiron och M var ut och plaskade i pölarna litegrann, men jag har suttit inne...klippt till lite sy-plagg och sytt litegrann! Såg en film i morse, "Min vän Charlotte"...söt! Älskade det tecknade originalet när jag var liten.
Slagit in några Tradera-paket, sålt lite fler av mina kläder och skor som jag hade ute... Måste ju visa vad jag fick för underbart ting av kära syster Anki häromdagen!! HELT UNDERBAR!!! Det är en hel rulle tapet, vet inte hur gammal men riktig vintage iallafall! Helt oanvänd, runt 6,5 m... (Ska mäta noggrannare sen...) Man blir glad bara man tittar på den! Vet inte vad jag ska göra med den riktigt, vill nog inte sätta den på väggen iallafall (den försvinner ju då om man vill byta sen!) kanske blir några tavlor, kanske nåt annat...OOH den är så härlig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ohhh va fin jag blir avundsjuk till tusen kan jag säga!!!

Anonym sa...

men guud så cool!! skulle också vilja ha=). älskar ju smurfar. blir säkert fint vad ni än gör med den.

solokatt76 sa...

Kolla hur mycket tapet det är då. det kanske räcker till en fondvägg och så kanske det blir lite tapet över som du kan spara???

Smurfarna!!! Så gulliga...
"om man är tre äpplen hög"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...