torsdag 16 april 2009

Vårkänslor!

Jag vet inte hur vädret är i övriga landet nu, men idag snöade det här! Deprimerande. Såhär var vädret för några dagar sen...
Och dagen efter såhär, så det växlar mycket!Har sytt en hel del de senaste dagarna, idag har det bla. blivit kuddar till vardagsrummet, har bytt gardiner och textilier helt där och i köket, nu är det vår!!!...Ska sätta ut bilder imorgon förhoppningsvis!

Imorgon kommer mamma o pappa och min syster Maria med familj på besök, gratta mig i förskott på födelsedagen. Jag jobbar ju i helgen så det är enklare att de kommer imorgon, sover ju ändå halva söndagen och har inte många timmar vaken innan jag ska tillbaka till jobbet.

Såhär ser M och Kirons morgonritual ut...M ser på Defenders of the Earth på datorn och Kiron sitter med och snor av hans mackor...=) Ändå har han fått en macka av mig redan, det var jag som klev upp med honom imorse...haha, =)önskade jag hade kameran, jag klev upp vid 7 och gick in till Kiron..han låg och sov precis som sin pappa, med händerna under huvudet, på rygg. Det har han verkligen fått från M!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...