onsdag 8 april 2009

Kärringen drar nu...

Imorgon är det skärtorsdag, då far jag till Blåkulla!!!
Nä men iallafall ner på stan för att hitta nåt fint påskpynt så man får lite påskkänsla här hemma, vill ha åtminstonde ett påskris med lite fina fjädrar, helst blå tror jag, och nån kyckling eller höna nånstans...=)


Den här tyckte jag var rätt kul, det plingar juh så fint! Från Pluto.

Titta...huga stackarn....*hihi*

Hämtade ut ett paket från Stoff o Stil idag, innehållandes det här tyget:
På mötet fick vi inget nytt veta om nedläggningen av en avdelning, så vi är lika oroliga fortfarande. Känns inte alls bra. Försöker inte tänka på det för mycket för då skulle jag inte kunna sova, drömt mardrömmar om att jag också blir arbetslös och vi måste sälja huset osv....

1 kommentar:

Tina sa...

ja jag förstår inte det heller. Hon var ju så röd runt hela det området stackarn.

Det där "häxspelet" finns på Mique här i Umeå..jättesöt är den. Konstigt att inte Mique finns i Sundsvall längre.
Jaja...Glad Påsk!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...