lördag 18 april 2009

Friday the 17th...

Igår fick vi som sagt lite gäster...jag fyller år på söndag men jobbar så de kom och firade i förskott. Min syster Maria och Thomas med barnen Moa o Wilma kom först och Ms pappa Roger och Carina strax efter...5-åriga Moa hjälpte mig dekorera tårtan, fin va?
Min syster och jag...! Osmickrande bild på mig men..Det är jag som är lillasyster!Har han grädde på huvudet?...Nä, det var hårskum! =) Fikabordet och några presenter jag fick! Bla. en spännande bok, pengar och en SIA-ljuslykta.Kiron dukar för vår middag innan nästa gäster kommer...Som visade sig vara min lellebror Johan o Jennie, och mamma o pappa. Kiron fick tag i kameran...vad tror ni, blivande proffsfotograf?=) Mormor o morfar hade med sig jordgubbar!!! Hmm...vad gör morfar?



Tack alla ni för de fina och bra presenterna och för att ni kom och grattade!

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Verkar som du haft en riktigt fin födelsedag i förtid! Grattis från mig oxå!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...