onsdag 29 april 2009

Mer tyger...

Har fått fler tyger idag...Använde min 25% rabatt på Hemtextil på Åhlens, blev inte det tyg jag tidigare nästan bestämt mig för, utan lite annat... Det här är en liten bit akrylatväv ("vaxduk") som jag ska prova att sy haklappar av...Älskar mönstret!!Det här härliga tyget har jag tittat på många gånger, heter "Florida",blev en bit sånt nu...får se vad som kommer ut av det!
Och Pippi-tyget, eller "Spunk" som det heter, också tittat på flera gånger och nu blev det en bit, blir nog nån klänning, kanske byxor...ev skjorta...vi får se! Detta kom via DHL, köpt på Tradera, panelmetervara, ska bli nya gardiner till Kirons lekrum och ev. små kuddar om det räcker...

1 kommentar:

Anonym sa...

Aah, vilka underbara mönster! Blir såå sugen på att sy 😊

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...