tisdag 28 april 2009

Myskillar mysmorgon

Mina killar för bara nån minut sen...Kiron har blivit liten igen och äter lelle i pappas goa famn...=) På kvällen vill han alltid sitta i famnen och pilla med mitt (eller Ms) hår samtidigt som han äter lelle, men på morgonen brukar han ligga i saccosäcken. Så inte idag, de kom in och satt med mig och myste...

Nu ska de äta smörgåsar, och sen blir det dagis för Kiron! Han har fått en otäck hosta som det verkar, hoppas det inte är nåt mer än bara tillfälligt!!! Vill ju inte bli sjuka nu, ska ju träffa familjen Fahlén/Johansson på Valborg! Kiron ska vara hos sin farfar och hans fästmö då, vi får sovmorgon, även om vi ska ta det lugnt så kan det vara skönt ibland att bara mysa vi 2!

Nä nu vrålar sängen åt mig att gå och lägga mig!!! De där tävlingarna får jag joina framöver...gäsp...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...