söndag 29 november 2015

Smartson testpilot Skånemejerier Yoghurt Kvarg!

Jag får testa ganska många produkter via Smartson just nu, vilket ju är väldigt kul, ibland blir det som ett stim!
Imorse efter nattjobbet testade jag Skånemejeriers Low Carb-Yoghurt Kvarg! Laktosfri och inget tillsatt socker, dock sötningsmedel. D-vitaminberikad och med extra mycket protein.
 Smaken jag testade var Vanilj från Tahiti. Väldigt god, krämig och söt så det räcker med litegrann så det inte blir för sött! Jag gillade att den inte var lika tjock som vanlig kvarg.
Jag föredrar ju oftast naturellt, men kan gott tänka mig köpa denna emellanåt! En förpackning innehåller 500 g så det räcker till några portioner. =) Men det ska även komma ut en mindre portionsförpackning på 200 g framöver läste jag.
Smakerna som finns är vanilj, jordgubb & lime, ananas & kokos, och citron.
Läs mer från andra testpiloter under taggarna #lcplus #skånemejerier #smartson på facebook, twitter och instagram!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...