fredag 27 november 2015

Redo för advent!



Jahapp jahapp natthelg!! Ikväll var det för andra året i rad stor julfest för kommunarbetarna, kommer ni ihåg förra året? Då hade jag också jobbhelg men tog ledigt den kvällen, upp tidigt men tog det lugnt.
Men i år jobbar jag ju natt och iddes inte ens söka ledigt. Känns ju tråkigt men "ja ä int´ bitter! " =P
 
Kikat på lite Black Friday-erbjudanden idag, allt går verkligen åt sjukt fort. Hittat en del jag skulle vilja ha, några butiker har ju Black weekend så att säga men inte slagit till än.
 
Vi är redo för advent! Jag gjorde i ordning ljusstaken idag och vi fortsätter med notpapper-temat. ;) Vek några fler origamistjärnor, det är riktigt roligt!!
Såklart brandfarlig inser jag, men vi brukar bara ha adventsljusstaken tänd när vi sitter bredvid.
 
Barnen har sina kalendrar redo också, slog ju för nån vecka till på två av förra årets Legokalendrar som var prissänkta. Kiron hade Lego city förra året så detta blev jättebra, och Tiril hade Playmobil. =)
De har också två chokladkalendrar var (fått varsin från farfar o Carina, och mormor och morfar) och TV-kalender...plus nån "reklam" från leksaksaffären tror jag?? Det blir ett sjujädra lucköppnande i December!! =D

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...