lördag 8 mars 2014

Natt-helg!

Hej!
Nu har jobbhelgen kickat igång! Idag har jag ju mest sovit, sen ätit middag med familjen, läst litegrann, duschat och snart är det dags att gå på jobbet igen. Missar mello-mys med familjen idag. =/
Har som jag skrivit tidigare lite nedstämd period nu. =( Blir en del tråkigt och den vanliga vårdeppen jag brukar få...
 
Igår hann vi i alla fall mysa lite på dagen. =)

Var iväg upp på Högslätten så Kiron fick åka skridskor, isbanan bredvid oss finns knappt kvar. Tiril har ett par skridskor hon med men hon vägrar prova, lilla tjurskalle. M har också men tog inte med dem, och jag har inga... =/

 
Imorse när jag gick hem sken solen varmt i ansiktet, känns att det går åt rätt håll! M och barnen har varit ute lite idag och njutit i finvädret. Snön smälter med raketfart nu (trots att det snöade häromdagen, men var inget som låg kvar länge)!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...