fredag 14 mars 2014

Bytardag imorgon, fredagsmiddag och japansk skräck.

Såå skönt med ledig helg!! Och min nattperiod är nu slut, nästa vecka återgår jag till dag/kväll.  
Dagen har bara rusat förbi, efter att jag ätit frukost har jag lagat mat och samtidigt sorterat klart våra bytardagsprylar. Det blev en hel del grejer denna gång, vi hoppas verkligen att det mesta blir sålt! Man får lämna in 2 lådor kläder, skulle egentligen som oftast kunna lämna in mer...
Ska dit själv också och titta, lite smått och gott att kika efter. =) Parketten imorgon lördag 10-13!
 
 
Till middag idag gjorde jag makens favoritmat, fiskgratäng med svamp. =)
 
 

 
Barnen har haft lite fredagsmys innan läggdax, sen har jag och M suttit vid varsin dator och grejat, sippat på lite rödvin och bara slappat framför Let´s Dance. Ska se en film nu, valet föll på lite japansk rysare;


Ha en fortsatt fin (sen) fredagskväll! =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...