onsdag 17 november 2010

Duktiga och coola bebisar, vintermys och framtida hobby för Kiron?

Åh, en riktigt nice natt...Kallt är det ute, nu är det riktig vinter!
Titta titta! Lilla stumpan är så duktig, igårkväll stod hon upp stödd mot Kirons gamla favoritleksak! (Hon gillar den för övrigt oxå så nu får den tas ner igen). Märkt att små nybörjare på att stå och gå ofta gör det bättre när de distraheras av något annat...=) Stora tjejen! Lovade farmor att sätta ut dessa bilder, perfekt detta med internet att man kan dela med sig så lätt. =) Efter dagis igår tog jag och barnen en prommis till Ia och barnen igen, var så härligt, soligt och klart ute. Kiron äter lite mellis i farten och lillan tar en lur...
Cool-Albin som nu är 3,5 månad. =) I LillSpooky-kläder!
Samling framför deras mysiga brasa...Ias mamma var oxå där.
Måste bara visa, är det en framtida sömmare (sömmerska, skräddare?? Hahaha!!) vi har? Här nålar han fast en mönsterdel på en tygbit, han har ju sett mig göra det hundratals gånger.
I förrgår fick vi besök av Ia och barnen oxå, och då tog jag denna söta bild på Albin.

Nej nu stänger jag av, datorn är en riktig tidsslukare!! De senaste helgerna har ju M jobbat över, och vi har så lite tid tillsammans, ja det känns överhuvudtaget som om tiden bara rusar snabbare och snabbare, jag hinner inte stanna upp och andas, njuta av att vara hemma med min (nu ganska så stora) bebis och fånga ögonblicken...

1 kommentar:

Anonym sa...

wow så duktig Tiril är, hon ser sä stor ut när hon står så där!! så sta de båda två såg ut i vagnen=).
haha så Kiron ska bli skräddare han, inte dåligt;-).

skulle också bara vilja pausa ibland och stanna där och nu. svårt kan jag säga, tiden rusar iväg här med.

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...