söndag 14 november 2010

Grattis till pappa idag!

Grattis till min kära pappa, till min svärfar, och såklart till min sambo idag på farsdag!! Och hoppas ni andra pappor där ute får en bra dag ni med!
Strax ska vi åka iväg mot Bollsta för att gratta våra pappor...=)
Inatt var det en lite jobbig natt, och den här gången från Kirons sida. Han har blivit så mörkrädd och var nojig, tyckte han hörde ljud osv. osv, han kom upp flera gånger i ett antal timmar... Lilla stackarn.

Tiril är så söt i sin fina klänning!
Go-troll! Hur söt får man bli?!
Igår blev det Sibylla-middag innan vi for hem och bakade chokladbollarna...Kiron fixade rullandet i pärlsocker...och han tyckte bollarna blev så smarriga!
I brist på pärlsocker fick vi dryga ut med lite strössel oxå, hehe.
Vi beställde lite grejer i julklapp från Ellos igår, de har ju rea på höst & vinterkatalogen nu, det blev bla. lite byxor till mig, en tröja till M och en taklampa till vardagsrummet! Ska visa bild på den så snart jag hinner, tror den kommer bli jättefin där!
Kram och ha det bra!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...