tisdag 30 november 2010

LIte nytt här hemma...!

Haha, ja ni ser ju hur luddig i hjärnan jag är, eftersom jag skrev att det är Lucia på måndag...ja jag kom ju själv på inom ca 30 min att jag hade fel, men vem ids starta datorn igen då och ändra...Hehe! Som sagt, luddig i hjärnan av sömnbrist... Men inatt fick jag faktiskt, kors i taket, sova bättre än på många nätter!!

Idag har det blivit LITE nytt här hemma, inga stora grejer. Jag har sytt klart barnens julgardiner och äntligen är de på plats... Köpte tyget förra året på Panduros julrea. Det är så smala fönster i barnens rum så det blir helt omöjligt att ha vanliga längder eller ens paneler, bara kappor kommer på fråga, och jag gör dem enklast möjliga, helt raka. Fast jag älskar att sy är det inte särskilt kul att sy gardiner, nej, har ju fler gardiner som också väntar på sömnad men usch vad det tar emot...vi får se, till våren? Har också fixat stjärnorna till vardagsrummet, var ju drygt en vecka sen nu, men visar dem ändå... Inga nya gardiner i vardagsrummet, fast jag är ganska trött på paneler nu så är det såna vi har på de flesta ställen, och pengarna går till andra prioriteringar för tillfället...
När Kiron kom hem fick han öppna ett paket innehållandes de "nya" bokstöden jag vunnit på Tradera...=)
Tycker de var riktigt fina, finare än vad de verkade i annonsen. =)
Grejar med middagen nu, blir korv och mos...Vi ska åka iväg en sväng på Erikshjälpen sen och även handla lite nödvändigt...
Kram!

2 kommentarer:

solokatt76 sa...

Har varit lite från varande från bloggarna men är nu tillbaka och skummar igenom inläggen igen..

Verkar som era liv rullar på!

kram

Mikaela sa...

Haha det är ingen fara =) men kul att du svarade till slut iaf ;)

Jag tänkte mer på en fleece overall under självaste ute overallen =) Hur mkt skulle det kosta med tyg O ditt arbete? =D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...