lördag 13 november 2010

Lördag: sovit gott, bak av chokladbollar och hemmamys.

=) Åh vad jag sov gott inatt!!! (Sov 7 timmar i sträck!!) Var ett litet tag sen jag kunde säga det....himmelskt!!!!

M for iväg och jobbade vid 5 imorse och jag och ungarna har myst omkring här hemma...Tiril har sovit en stund ute i vagnen (men den ungen sover sällan längre än 30 min i taget dagtid, rekordet var 2 timmar, har hänt typ 1 gång när hon var runt 6 månader) och M är hemma, vi har alla ätit lunch och nu ska vi iväg och handla och kika på Erikshjälpen en sväng.

Sen har jag lovat Kiron att vi ska baka chokladbollar, som han ser fram emot det!!! Här är lilla gladfisen nybadad igår kväll, han är en riktig liten myskille som kurar i handduken...
Imorgon ska vi iväg och fira våra pappor!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Hejsan

Åh vad gott det lät med chokladbollar mums så gott =)Måste gå och kika om jag hara altt här hemma till att baka det hihih

Må så gott kram Ulrika

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...