torsdag 18 november 2010

Mormor o morfar här!

Fick besök av mina föräldrar igår! =) Fram till dess sysselsatte jag mig med lite sömnad...Men de kom ganska snart och bjöd på god lunch, paj. =)
Titta dessa ögon, var har hon ärvt dem? Och Kiron likaså...vackert. Vi hämtade Kiron och tog en liten promenad, jag, mamma och barnen, innan vi gick in och värmde oss (?) med glass och kaffe... Kiron var överlycklig för besöket. Morfar busar med Tiril...
Hon måste känna lite på honom, han gör ju så konstiga ljud...

Vi kommer ses i helgen igen då min fostersyster fyller år och mamma bjuder på smörgåstårta...nam nam!! =)
Ha en bra dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

ååh va roligt med besök från mormor o morfar=). vacka de är både Tiril o Kiron. har alltid tyckt just att bruna ögon är så fina=). gott med så god mat, du får skickaöver dem hit;). kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...