tisdag 16 november 2010

Beställt lite från Ellos...=)

Ellos har ju rea nu, upp till 70 % på höst&vinterkatalogen. Vi passade på att kika om det fanns nån fin taklampa (har varit på jakt efter en till vardagsrummet en tid nu), och det fanns en jättefin! 10 % rabatt blev det på denna i vitt, 225 kr, men vill ni ha den i brunt kostade den bara 125 kr tror jag (50 % rabatt)!!! Vilket fynd!Till M blev det en snygg grå farfarströja... ...och till mig dessa ljus denimblå jeggings, och 2 par andra leggings, svarta o grå. Blev mest till mig denna gång, för en gångs skull kanske man ska säga!

Jag brukar inte köpa byxor till mig själv på postorder, tycker alltid det blir nåt fel i storleken eller passformen...men nu var det så billigt, så jag hoppas det blir rätt!
Hade tänkt köpa varsitt par fodrade jeans till barnen, men de var helt slut i deras storlekar!! Synd. Tiril fick dock 2-pack strumpbyxor, jättefint i lilatoner.

Våra söta ungar igår, passade på att ta syskonbild när de var på kramhumör.

4 kommentarer:

Mikaela sa...

jaså? :) Ja det var trevligt :)

Ulrika sa...

Åh vilken fin lampa! Kul att kunna fynda =) Vilket underbart foto på barnen. Såå sööta !!

kram från Ulrika

Monita sa...

Den där lampan är så snygg! Jag köpte en sån fast svart till sovrummet förra året och jag är jättenöjd med den. Man kanske ska kika in hos Ellos och fynda lite. :-)

Anonym sa...

det var fina grejer du köpte från Ellos=). såå fin syskonbild!!
kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...