onsdag 9 december 2009

Spännande bok och lite annat.

Denna dag hittills...:
  • Vaknade upp efter en till natts oavbruten sömn, hoppas det är en trend som är här för att stanna!

  • Åt frukost och njöt av de sista spännande kapitlen i boken "Ansiktet" av Dean Koontz. Vill rekommendera den, blir aldrig besviken på Koontz. För mig är han vinterläsning, och Stephen King är sommarläsning! Boken finns som billig pocket här! (fast jag föredrar inbundna böcker är det inget fel med pocket heller, är ju innehållet som räknas!)

  • Loggade in mig på datorn och sen suttit fast här nån timme, läst bloggar, kollat mail osv. Nu kurrar magen igen, tror jag är hungrig jämt nu...så jag ska slänga i mig nåt och sen sy!

1 kommentar:

Anonym sa...

härligt att du sovit bra två nätter i rad, då håller jag tummarna att det fortsätter!! en annan undrar ju också när man ska börja sova bra igen, är ganska trött. vilka fina lussekatter du gjorde igår, jag är ovanligt sugen på saffransbullar i år=).

kram!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...