måndag 14 december 2009

Shoppingdag i Birsta! Klar med julklapparna...

Vi for iväg ganska tidigt, för att vara oss, imorse och har varit hemma inte fullt 2 timmar...En dag full av shopping, i lugn takt, ätit lunch, fikat lite osv... Nåt annat orkas inte. Här är kassarna...men pga. av att en del av dem innehåller julklappar så kan jag inte visa så mycket mer! =) Nu är vi klara med julklapparna, så skönt!!Handlat mer än menat...men mycket nödvändigt. Bla. täcke, bäddmadrass och madrass-skydd till knyttet, och en ny kudde till Kiron. Hämtade också ut en babybox från Pampers på Barnens hus...och köpte en toa-sits till Kiron, nu ska här sittas på riktig toa! M.m. så blev det också lite röda kuddar, matta och sista glitter o sånt för julen.
M hittade en snygg skjorta till jul...och en fin tröja fick hänga med också. Jag kikade inte på något plagg överhuvudtaget till mig själv, jag har ju min julklänning klar... Men Kiron kollade vi efter jul-kläder till, vet vad jag vill ha men ska kolla om rätt storlek finns här i stan...
Vi kollade ju också resor, den 28 Maj tror jag det blev, så åker vi hela familjen på kryssning till Tallinn och stannar på hotell en natt där! Härligt med minisemester!
När vi kom hem fick katten fnatt och härjade med julklappspapperet efter att ha varit ensam hela dagen!
Kiron fick ganska snabbt hoppa i pyamas och vi packade upp påsarna...han tog genast sin nya kudde till soffan och la sig och väntade på lelle! =)
Nu ska vi se en gammal kult-film..."Ghostbusters", andan bara föll på!
Imorgon blir det MVC-besök igen...håll tummarna för att knyttet ligger rätt väg!!!
Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Maria sa...

Härligt att alla julklappar är klara! Det är de här med och har varit ett tag! ;) Började tidigt i år!
Vilken härligt stor mage du fått nu! Inte långt kvar och jag håller tummarna att lilla knyttet ligger rätt nu!!
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...