lördag 5 december 2009

Piller-trött, lite lekrum och tjejtur på stan.

Varit på en liten stadstur med Ia och Molly, en sån där liten tjej-tur. Trevligt, inköpen blev en heldress-pyamas till Kiron (han behöver dem fortfarande, lilla blöj-avslitaren...) och en söt body på rea till knyttet.
Kiron sov bra även inatt! Han ser så stor ut i sin "riktiga" säng, ovant när man är van vid spjälsängen. M har satt upp en liten hylla på Kirons lekrum för nån dag sen, blev så fint med hans mån-lampa och lilla fåtöljen bredvid. Nu hänger även några stjärnor i ljusslinga ovanför månen, rena rama natthimlen... Fåtöljen har jag planer på att klä om med detta tyg från Ellos som jag fick hem för nåt tag sen, beställde det redan i Augusti-September men det var slut för tillfället så jag fick vänta länge på det....Visst är det fint?! Såg att det fanns på rean nu förra veckan, men det kanske har tagit slut igen... Kanske har hemma så det räcker till två små gardinkappor till Kirons rum oxå....

Jag är jättetrött idag oxå, j-la piller, men jag tänkte jag måste härda ut åtminstonde en vecka så jag kan säga till doktorn att jag gett dem en ärlig chans.
Och yrseln har de ingen effekt på, snurrade mycket nu när jag var på stan, fick sätta mig i en soffa på INREDA och vila lite...=)

Till middag idag tror jag det blir att beställa pizza eller liknande, blev så sugen på det igår, var ett tag sen nu.
Vi ska inte träffa min gamla kompis i helgen, utan till veckan har vi tänkt äta middag eller nåt, ska bli så kul! Ia ville gärna träffa henne oxå. Hon bor i Göteborg nu så inte ses man ofta inte.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...