måndag 28 december 2009

Shoppat på mellandagsrean.

Vi var iväg och handlade på mellandagsrean idag! Vågade oss iväg trots snö och halka...såg flera bilar som kört i diket. Läskigt. Men nu är det gjort.
Vi sökte efter en del specifika saker som overall, knyttets första plagg m.m. Så det blev mest klädbutiker. Men innan vi for hem hade M oxå lyckats köpa en DVD/Blue Ray-spelare...Och några PC-spel. Vi köpte bla. lite tyg jag ska sy julgardiner till Kiron o knyttets rum av till nästa år! Köpte brunrandiga mysiga velourbyxor i stl. 62, tycker de är unisex, från Åhlens...Och knyttets första plagg...vi kunde inte hitta något riktigt fint unisex i svartvitt tex., så det blev en extremt flickig bodysuit från H&M och en extremt pojkig från Kapp Ahl. Så är vi garderade! =)

Hittade oxå efter mycket sökande en overall till Kiron på Barnens Hus, jag hade 100 kr rabatt där och Kiron hade fått pengar i julklapp, så den blev oxå billig! En Didriksons igen, vi vet ju att vi gillar dem! Turkos i stl. 100.

Köpte en klänning till mig själv från Lindex, vi ska på bröllop på onsdag, Ms pappa och hans fästmö ska knyta hymens band...=) Så den ska jag ha då, och kanske på nyår! 199 kr! =) Kiron invigde Barbapapa-byxorna vi köpte på rean igår, supermysiga, och jag gillar när de är lite baggy nedtill! Från Åhlens.

När vi kom tillbax till Härnösand vid 15.30 så hade vi tid hos MVC...men det berättar jag mer om i nästa inlägg!

Ikväll ska vi nog se "Ett päron till farsa firar jul"...vi drar ut lite på julfilmerna. Ätit julmat idag, sista gången för i år...förutom skink och sillmackor då.

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Grattis till fina klädfynd!! Så kul att köpa små babykläder igen va?? Stod och kollade lite själv idag på sånt då en av Andreas kompisar ska få sitt första bebis nu i jan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...