tisdag 1 december 2009

Adventsmiddag med vänner! + min mössvinst!

Hade en härlig middag igår med våra vänner! De kom ganska tidigt, så vi hade mer tid på oss att relaxa! =) Åt en god middag med Tortillatårta som M grejade denna gång! Ungarna härjade på som bara den, leker bra tillsammans med några små utbrott då o då.... Såg Byggare Bob, käkade gotta och annat...Vill ni ha recept på Polkagriskola och Krispiga Risrutor som vi mumsade på, kika här.
Såhär såg lekrummet ut efter barnens framfart, och sen när M städat i ordning (många gosedjur så sängen knappt syns!!) =)De for kring 19.30, då var det pyamas och lelle, Kiron var totalt uppe i varv men slumrade ändå inom någon timme...Jag tog mig då an Fotoboken, och hann klart! Tror den blev jättefin, längtar tills den kommer. Jag fick ett roligt paket igår oxå som innehöll min möss-vinst från Tisa, en virkad jättesnygg mössa, är så nöjd!!
Har egentligen supermycket att göra, men här sitter jag. Stressen finns i kroppen hela tiden, antar att det är "bobyggar-instinkterna", måste greja greja hela tiden!

1 kommentar:

Maria sa...

Tack för alla smarriga recept! Ska jag prova väldigt snart! =)

Mössan var jätte snygg!

Kramen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...