torsdag 15 december 2016

Buzzar Skyr yoghurt!

Via Buzzador har jag fått testa Skyr Yoghurt, som nu finns med nya smaker, mitt val blev vanilj. Yoghurten är proteinrik, har låg fetthalt, väldigt krämig,  och utan tillsatt socker! Skyr kommer ursprungligen från Island.
Har även hört tips om att den ska vara mycket god att frysa och äta som glass, det kan jag tänka mig! =)
 
 För mig blev provsmakningen en stunds avkoppling tillsammans med ljudbok imorse innan sängen, jag lyssnar just nu på "Pretty Little liars", första boken. Det är ännu en TV-serie jag har på min "att-se"-lista, vi får se när det blir av. ;)

Fler testpiloters omdömen kan ni läsa på sociala medier med taggarna #skyrbuzz #skyrsverige #buzzador


Haha Ester idag när jag vaknade, visst ser hon uppfordrande ut? Hon har sån teckning i ansiktet som gör att hon alltid ser lite bister ut. =D

Tiril var till doktorn idag, hon har inte öroninflammation men en inflammation på trumhinnan? Så nässpray och smärtstillande. De sa inget om hörseln direkt. Stackars stumpan.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...