lördag 17 december 2016

Testar näthandel-bonustjänsten Bonusway via Buzzador!

Via Buzzador har jag nu testat den kostnadsfria tjänsten Bonusway! Bonusway funkar som typ bonuskort fast i flertal internetbutiker, många jag brukar handla i! 
Det fungerar så att när jag vill handla något på nätet kikar jag om butiken har samarbete med Bonusway (eller så kikar jag igenom vilka butiker som finns med det jag vill ha, hos Bonusway först ;)), och klickar in mig till butiken via Bonusways sida. Jag får min bonus registrerad om jag då handlar, och Bonusway får provision från butiken. =D 
Hittills har jag bara använt den på Tidningskungen.se (köpt en prenumeration till Kiron), men jag gillar det! Kommer att fortsätta använda mig av tjänsten, jag handlar ju ganska mycket på nätet. 

Ett litet negativt bara, det är att butikens sök-system är lite luddigt, med svår text att se! Upptäckte nu efteråt att t.ex. Stor&Liten visst finns med hos Bonusway, men jag hittade dem inte när jag sökte, om jag nu ser dåligt eller vad de kan bero på vet jag ej. Borde vara lätt att byta typsnitt eller färg på texten där. 
Men, i stort sett nöjd hittills! 
#bonuswaybuzz #bonusway #buzzador

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...