onsdag 5 augusti 2015

Lillebrors bröllop 1 Augusti 2015!

 Nu har jag rensat igenom bilderna från helgens bröllop mellan min bror Johan och hans Kikki! Som vanligt är det många bilder och jag har svårt att välja bort, så håll till godo eller låt bli att läsa. ;) 

Jag och Mattias var ju toastmasters, var en hel del förberedelser, stress och nervositet men det var verkligen jättekul också! 

 Våra barn var med i kyrkan, sen åkte de hem med farmor. Barn fick vara med på festen fram till 19, men vi hade så fullt upp med allt ändå så det kändes bättre att de fick åka hem och mysa med farmor. 
Måste ju fota kusin Wilmas fina hjärt-frisyr! =) 
Mattias hade fått film-tjänst längst fram i kyrkan, hehe! 
De gifte sig i Härnösands fina Domkyrka. 
 Så fort de steg in i kyrkan började tårarna rinna, de hade två tjejer som sjöng så fint. Ska se sen när jag är hemma igen med wifi om jag kan lägga ut en film. ;) 

Hela följet med brudtärnorna Tina och Emma, brudnäbbarna (barnen Hanna och Robin) och marskalk Alex till höger. 





Nyblivna makarna Kjönberg! 


Första kyssen! 

Hela fina familjen. 

Med respektive föräldrar! 

Sen väntade gratulationer innan fotografering och biltur! Jag och Mattias gick före till lokalen för att fixa lite innan gästerna kom så vi såg inte när brudparet skramlade iväg. 
 Festen hölls på Brännaborg. Gästerna fick mingla med snittar och bubbel, och svara på lite quiz medan brudparet fotograferades. Till de kom ställde vi upp oss som en "allé" och mottog dem med såpbubblor. =) 


Brudskål!

 Vi hade satt upp ett hjärta i dörröppningen, som brudparet fick klippa ut helt för att kunna kliva in i lokalen. =D De lyckades! 
 Stilige lille Robin, han var så duktig i kyrkan, stod stilla som ett ljus! 

Lite av dukningen, de flesta bilderna tagna dagen före då vi hjälpte till att dekorera. 


Det blev en fin fest med många fina tal, lite lekar, mycket allsång och spex. Jag hoppas och tror att Johan och Kikki hade roligt! 

Skoleken! 
 De fina tårtorna! 


 Bruddansen som öppnade dansgolvet vid 21. =) 

 Pappa och Kikki, och Johan och mamma.


Mamma och pappa, med farbror Leif (ingift) och faster Irené (pappas storasyster!), och Anki med sin Msaod. 
 Mamma och pappa med oss syskon, yngst till äldst från vänster! (Fostersyster Linnea hade redan åkt hem, hon skulle jobba dagen efter). 

Det blev nog lika mycket dans som på 80-talsfesten, fötterna värkte till slut men kul hade vi! =) Vi åkte samtidigt som brudparet, dvs. sist hehe. 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...