onsdag 29 oktober 2014

Pynt och veckomatsedel v. 44

Hallå!! Nu har jag jobbat två kvällspass, imorgon har jag tagit kompledigt och ska bara vara hemma med dessa två lediga knattar. =) Jag har tyvärr MASSOR att göra dock men vi får försöka ha lite kul ändå. ;) 

Kirons fina pysslade regnbåge av piprensare igår. Han är så påhittig! =) 
Jag hoppas hinna med lite Halloweenpyssel med barnen imorgon. 

Nu längtar jag grymt mycket till fredag då vi ska fira Halloween, jag hoppas bara att alla kan vara med och ingen är sjuk!
M och barnen har pyntat huset ikväll när jag jobbat, och M har gjort en Jack-o-lantern. Pyntat senare än vanligt men vi har ju inte varit hemma i helgen och förra veckan var det så fullt upp. 


Nu sist men inte minst veckans matsedel, v.44. Jobbar fyra kvällar denna vecka så blir bara middag med familjen tre. 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...