måndag 8 september 2014

Överraskningsfest för 40-åring!

Hej! Äntligen är jobbhelgen färdig! Fått ont i halsen igen och mer snuva också, j-la förkylning som går runt runt. 
Idag har M varit hemma med Tiril eftersom förskolan haft stängt för planeringsdag, och Kiron fick också vara hemma extra dag eftersom han fortfarande är så snorig. Bara jag som jobbat. ;) Vi TROR iallafall att Kiron ska få gå imorgon på skolan, jag är ledig så om ifall att... 
Tror jag kunnat sova hur mycket som helst i helgen om jag bara fått, så trött!!

I fredags var vi ju som sagt på något roligt inplanerat som vi sett fram emot länge. 
Detta roliga var en överraskningsfest för Mark (vår granne) som fyllde 40 år i lördags. =) Festen hölls på tokfina Sjögården och vi åkte dit hela familjen. 
En överraskad Mark! 

Familjen Wusch. =) 

Tiril i lekhörnan. 

Jag med min nya klänning som jag sydde klart lagom till festen. 


Theres och Samuel. 



God mat catering från Matbaren! =P Barnen fick pannkakor! 

Såå fint på Sjögården, jag vill boka en övernattning där. Det är en gammal prästgård som nu agerar som Bed and Breakfast, konferens och festlokaler



Det var 6 barn där totalt  =) 

De äldsta; Wilma Kiron och Tim!

Lite film för barnen. 

Presentöppning! 


Duktiga Lotta som gjorde våra bröllopstårtor hade gjort Marks tårtor också. Han är en äkta tysk fotbollsnörd!


Barnen och Oliver i finsoffan. 


Jag och Marks fru Christina.  Det var en jättetrevlig kväll! 
Nu är jag supertrött, godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...