måndag 29 september 2014

Besökssöndag, böcker och veckomatsedel v. 40.

Hej! Ja ny vecka nya tag! 
Igår var vi borta på besök större delen av eftermiddagen. Först till Carina och svärfar Roger (länge sen sist!)


Mattias och barnen hade bakat kladdkaka på morgonen, den tog vi med =) 


Vi for sedan till mina föräldrar som bjöd på middag, fisksoppa och hembakt fröknäcke och sen rabarberpaj. Mätt!


Och kvällen avslutades hemma med att betala räkningar och göra diverse annat tråkgöra på datorn, innan vi såg ett avsnitt av Game of Thrones! Längtar till alla serier säsongsstartar, snart Vampire Diaries, wooohooo!!!! 

 Imorse följde jag med M direkt, var första gången jag åkt med honom till jobbet, lite ovanlig start på morgonen. ;) Tidig tid hos naprapaten. Det gick bra, hon kände att jag ännu är "hård" i ryggen men det är bättre än förut. Ska se hur det blir nu och höra av mig om det inte blir bättre... 
När jag kom hem blev det lite vila med bok och kissekatt.

Påtat på lite här hemma, ätit snabb middag ( pytt i panna och ägg), men hann också med att låna en bunt böcker på bibblan, laddat för höstmys!! 

Här är denna veckas matsedel, jag har onsdag och torsdag ledigt. 
Nu blir det krypa i säng och läsa nån sida, upp tidigt imorgon! Jag har ont i ryggen så ska bli jäkligt skönt, är mör efter naprapaten...Godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...