torsdag 6 juni 2013

Solokvist.

Hoppas ni haft en härlig nationaldag! Själv sov jag ju bort i princip hela dagen efter nattjobb, kom i säng kring 8.30 och sov till 16...skönt. Såg att det var sol så jag satte mig och åt frukost och läste på baksidan och fick lite D-vitamin. =)
Förflyttade mig sen till framsidan där vi har mer kvällssol. Haft det väldigt lugnt och skönt, men åh...

...vad jag önskar jag kunde vara med familjen i stugan! Har sett bilder därifrån idag och de ser ut att ha det så mysigt, badat och solat och lekt, har ju pratat i telefon med dem med. Denna bild är från igår innan de for, skruttan...

Sist men inte minst, igår tog min fina fostersyster Linnea studenten, vi jobbade ju så kunde inte vara med, men stort grattis till dig tjejen, framtiden är din!! =)

Nu är det sista jobbnatten för denna gång!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...