torsdag 27 juni 2013

Nedräkning till semester!

Ännu en ganska lugn dag! =) Jag har läst ut en bok (lättsmält mys) idag då det är dags att lämna tillbaka imorgon, vi har varit tvungna att åka och handla lite nödvändigt, M och barnen satt i bilen och jag sprang in och handlade, så är det när jag inte har nåt körkort...
 
Nu har Kiron totalt 6 dagar kvar på förskolan! Ojoj tänk att den lilla parveln vi inskolade våren 2009 har blivit så stor!!
7 arbetspass kvar innan semestern, nedräkning!
 
Till middag idag blev det grillade kycklingspett, svamp och grönsaksspett, till potatisgratäng och grönpepparsås, nomnom!
 
En fin Kejsarkrona blommar nu i rabatten...=)
 Telefonen knäppar sig idag, så JAG håller också på bli knäpp! Vet inte vad som blivit, blä nu har jag ju vant mig vid att kunna kolla instagram m.m på den. =(  Så försöker ni nå mig via den så kan det kanske krångla så ni vet, jag vet inte hur pass strulig den är...
 
Nu kikar vi på lite film, jag jobbar ju i helgen så blev lite helg nu förutom att M är dålig då,, men film orkar ju oftast ses ändå... "Playback", den andra filmen i senaste LoveFilm-paketet!
 
Nu får ni ha er en trevlig helg och på återseende, får se om jag hinner blogga ;)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...