fredag 7 juni 2013

Det ljuva livet. =)

Äntligen är jag uppe i stugan jag med!! Sov till 14-tiden idag, sen upp och i med frukost och packa, M och barnen kom strax. Vi kom hit till 17-tiden, dagens middag blev Sibylla.
Direkt när jag kommer hit rinner stressen av mig, så skönt. Nog för att jag tagit med mig både plugg och sömnad men det är ändå mer avslappnat...

Här några bilder på familjens gångna dagar i stugan. =)
Kiron letar snäckor febrilt!




 Katterna har det minst lika skönt som människorna...

 Ikväll när jag kom upp hoppade barnen i sjön/poolbåten direkt och badade tills det var läggdags.


 På denna bild duggar det faktiskt, fast det syns knappt.

Kirons snäcksamling (komplett med sniglar i)!


Detta är livet på topp!
Nu har barnen somnat och vi ska se lite film, "Dredd" som kom i senaste LoveFilm-paketet. =)
Ha en fortsatt härlig fredagskväll!

1 kommentar:

Maria sa...

Åh vad härligt! Kommer ihåg när jag var liten, är uppvuxen med stuga! Saknar det jätte mycket! Lugnet och friden, känner igen känslan du beskrev att stressen bara rinner av en...

Måste köpa mig en stuga! Haha!

Kram och fortsatt trevlig helg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...