måndag 10 juni 2013

Hemma, inflammation och gratistips!

Så var vi hemma igen då! Njöt av sista frukosten för denna gång nere vid vattnet =) Men det var bra blåsigt idag så jag fick i alla fall ha jacka på mig. ;)


 Tiril klagade igår kväll på öronont, så imorse bokade vi tid på vårdcentralen för koll, skulle vara där kl. 14 så det blev lite tidigare hemgång än tänkt. Var precis att vi hann, M jobbade ju några timmar först också.
Hon hade en lättare inflammation, ingen penicillin men smärtstillande i alla fall till natten och nässpray, så får vi hoppas det ger med sig snart. Hon har inte klagat nåt idag utan varit pigg och glad och ingen feber heller.

Dagens middag blev att beställa pizza från Härnö, gott, var det! Sen blev det också efterrätt, glass!

 Sen brände jag åtminstonde några kalorier genom att klippa gräsmattorna och vattna rabatter, med lite hjälp av Kiron!
Är ju ganska skönt att vara hemma, särskilt när vi vet att vi kommer få åka upp fler gånger inom inte alltför lång tid. =D Nu ligger familjen, och jag ska också lägga mig, sovit så dåligt på sistonde så är trött (sömnen var nåt som inte var bra där uppe i alla fall, men det beror nog på omställningen från nattjobb, jobbigt att hoppa fram och tillbaka i dygnsrytm sådär).
I fredags kom två gratis varuprover i postlådan, har fler på gång också men tipsar om dessa så länge; Beställ ett varuprov av Biozym tandkräm här! Få en Eau Avéne Thermal i resestorlek gratis här!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...