lördag 15 juni 2013

Kultfilm. =)

 
Ännu en dag till ända! Den har verkligen rusat förbi! Pratat med M i telefon och sett bilder han tagit, och de verkar verkligen ha det superhärligt. Längtar efter dem!!!!
 
Ja kvällen igår blev som jag planerat, lite zumba, dusch, sömnad och se "Den onda dockan" (den första, kultklassikern, även om jag tycker 2:an är bäst i den "serien", var evigheter sen jag såg nån av dem sist ;))och hann även med Hamilton-filmen. =)
När jag sett klart rysaren upptäckte jag att denna filur satt bredvid mig på golvet, creepy, haha!!
Nu hopp i säng och läsa nån sida, jobb igen imorgon bitti! Att det ska vara så svårt att komma i säng i tid...speciellt när jag jobbat kväll!

2 kommentarer:

Catarina sa...

Men usch, kunde du sova sen? Jag skulle aldrig kunna se en skräckfilm ensam...Inte ens Den onda dockan...haha...

Fangoria sa...

Haha ja inga problem. ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...