onsdag 28 november 2012

Veckans matsedel och rit-talang. =)

Hellu!
Redan onsdag, vad fort veckorna går...!
Jag och Tiril ska strax äta lunch, Kiron är på förskolan sin extratid. =) Jag har hunnit sy en julklänning denna förmiddag, är en tjej som ska komma och välja mellan två st. Om jag hinner ska jag sy fler beställningar idag också.
Mattias kommer väl hem om 1,5 timme ungefär. Har ju glömt skriva att han var till sin doktor igen i måndags, han blir fortsatt sjukskriven 50 % December ut, är han inte bättre i benet då måste de göra ny röntgen så de ser om de fått bort allt.
 
Jag hoppas på att få se Twilight-Breaking Dawn 2 denna vecka, väntar på att min bror och hans Kikki ska kunna gå. Läääängtar!
 
Veckans matsedel:
Måndag: Pasta och köttfärs (Hanna jobbar kväll)
Tisdag: Rostbiff och mos i tunnbrödsrulle
Onsdag: Uncle Ben´s-kyckling & ris eller nudlar
Torsdag: Torsk och potatis (får se vilken variant)
Fredag: Fryspizza ( Hanna jobbar kväll)
Lördag: Fläskfilé och potatisklyftor
Söndag: Grillkorv & strips (Hanna jobbar kväll)
 
 
Tycker Kiron är så duktig att rita, titta vilka fina bilar. Den orange en robotbil! Jag är kanske partisk iom. att jag är hans mamma ;o)
 
Och Eva o Wall-E har ju ritats ett stort antal gånger vid det här laget, han tröttnar aldrig!
 
Därför kan ni ju förstå loppislyckan när vi hittade denna bok med CD-skiva på Erikshjälpen igår.
 
Nej, nu lunchdags! Skruttan har gjort sig en koja under matbordet, vi har hängt gardiner på tork så det blir extra mysigt därunder.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...