onsdag 14 november 2012

Testperson på Attityds färgutbildning= NÖJD RÖDHÅRIG BRUTTA!

Idag var jag ner på Attityd som testperson vid deras färgutbildning, hade en färgtekniker där.  De fick göra vad de ville (jag trivs i det mesta), och valet föll på kopparfärgat! Jag är jättenöjd och blir bara mer nöjd för varje gång jag ser i spegeln. =) Ia toppade till håret lite också och klippte lugg, så nu har jag inte bara långt hår längre utan en riktig frisyr också! =) Love it!
 
(Slänger in en "före-bild" också, tagen i helgen då jag sytt en ny tröja)
 
 Nöjd!
 
Sprang efteråt in på Inreda & Sånt, är typ aldrig på stan nu så det fanns mycket att titta på. Blev ju strax hämtad men hann med 2 st fina hjärtan i shabby stil.
Familjen har varit familjen grinig mest idag känns det som, jag var inte på matlagningshumör jag heller så det blev att beställa pizza, perfekt! Och gott! Provade en ny pizza, den inbakade (Viking Line) med kebabkött, färska grönsaker o sallad och annat gottigt i!
 
De är iallafall på bättringsvägen, Kiron och Mattias, tur det!
Dagarna rusar förbi och jag hinner inte med det jag föreställt mig. =( Har beställningar och hade tänkt sy idag men istället blev det massa tvättplock, minirensning av kläder och röjning i lekrummet! Sånt är livet som småbarnsförälder. Men eftersom jag jobbar i helgen så innebär det att imorgon MÅSTE jag ta lite sytid!!!
Och eftersom jag jobbar i helgen så har jag ju min helg nu, så jag har tagit mig ett glas rött och ska se lite film, blir en Johan Falk...;o) Ha en fin kväll!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du vart riktigt fin i färgen vart nöjd med resultatet jag med, tack för att vi fick fria händer. Kram Maria

Monita sa...

Riktigt snyggt! Du passar i rött. :-)

Catarina sa...

Supersnygg i håret!!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...