lördag 28 april 2012

Modell för en dag och jag bildbombar med ego!...=) Och H&M-köp!

Idag hade jag, min syster Anki och vår svägerska Kikki bokat in Modell för en Dag i Kramfors. =) Började kl. 13, vi for därifrån kring 15.45. =) Var en rolig dag. Vi fick fixa hår och kläder själva, men man skulle komma dit osminkade så fixade deras makeup-artister sminket. De sminkade mig i brunt sotat, riktigt snyggt, ungefär samma färger som jag brukar använda men kanske ganska mycket mer. =) Jag blev väldigt nöjd med grunden de lade över ansiktet.

Sen fick vi fotas i 5-6 olika "stationer", med fläktar, olika bakgrunder, olika effekter, helkropps, ansikts, gruppbilder, halvkropps... osv...bla. den nu välkända "spegelbilden" då man typ ligger på en spegel. Blir läckra bilder. Blev många fina bilder, men jag valde bort och valde bort, var svårt, men de 2 bilder jag hade kvar på slutet var en spegelbild och denna. Det blev den här...skulle vara svårt att få till nåt sånt här själv. Nöjd!

Vi köpte också tillsammans en gruppbild på oss alla tre. =) Vilka donnor va? ;o)
Tog sen några bilder själv...här på sminkningen.
Och sen lite Moi..haha inne på toaletten!
Vi tre efteråt. Tack för en rolig dag tjejer!
Jag var ner på stan igår för att hitta nåt att ha på mig. Hittade mer än jag köpte men tänkte jag skulle åka till Birsta där jag har presentkort och köpa lite mer sen. =) Blev iallafall denna maxiklänning som jag hade på mig. Riktigt snyggt på helkroppsbilderna, även om jag inte köpte nån... Man sörjer lite bilderna man inte hade råd med. ;o(
Köpte också denna enkla topp, precis min stil!
M och barnen var hos farfar och hjälpte honom medan jag var på Model Lab, sen åt vi hos mina föräldrar innan det bar hemåt. Nu sitter vi och ser på thrillern Hanna, en film vi lånat av svärfar. =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...