måndag 23 april 2012

Lördagkväll med fina vänner och god mat!

Ojoj vad trött jag är! Blev inget medarbetarsamtal idag, fick skjuta på det till onsdag. Det fattades folk på jobbet så jag fick jobba över istället. Jobbade in lite tid att ta ut i kompledigt. =) Tröttsam dag, men har gått bra. Barnen var dock väldigt trötta när jag hämtade dem på dagis....
Vi åt hamburgare till middag, sen badning och läggning av barnen...och nu ligger vi i vår säng och ser på inspelat, Greys anatomy. Trötta så det känns skönt med tidig kväll. Nu har jag morgondagen ledig!

Vill ju visa några bilder från lördagen! Jag jobbade till 16, sen fick vi besök av Ia, Daniel och Albin, bokat middag med dem. ;o) Kiron sov hos farmor fredag-söndag, och Albins storasyskon sov hos deras farmor också. =) Barnen började kvällen med lite TV-mys, chips och Teletubbies.

 Vi lagade helstekt fläskfilé med klyftpotatis och morötter i ugn, sås med vitlöks/parmesan-fraiche, sambal oelek, honung, grädde och annat gott, och så en sallad med bla. jordgubbar, oliver och fetaost. Det blev VÄLDIGT gott! Såsen måste jag göra fler gånger, ska skriva ut receptet åt er nån dag. =)
Hade en väldigt trevlig kväll, alltför sällan vi får passande tillfälle att umgås riktigt!
I´m talking to you!
Tiril var väldigt "storasysterlig" mot Albin, "Nej Albin, ajaj" osv. Haha söta ungar. Det skiljer 5 månader mellan dem.
Så småningom blev det pyjamasar...och så även nattning för småttingarna.

Albin är en liten kille, han får plats i vårt vinställ...=)

Daniel skulle inte behöva läggas ut på några bilder lovade jag, men denna var så fin, söt-Albin. =)
Fina Ia.
Har fotat massor med bilder men ni får bara se en del, håller det roligaste för oss själva, hehe!
Vi bröt upp kring 00.30 nån gång, sent för oss gamlingar nuförtiden! ;o)
Hade som sagt en jätterolig kväll!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...