onsdag 4 april 2012

Besök av gammal vän och photo-shoot.

Igår fick vi ju härligt besök av min "äldsta" (i den meningen att vi känt varandra länge) vän Marianne. Inne på 26 år som vi varit vänner nu. =) Vi växte upp ca 2-300 m ifrån varandra i lilla Bollstabruk, och mycket klättrande i deras stora äppelträd har det blivit...
Hon jobbar just nu som AT-läkare i Sundsvall, men bor annars i Ö-vik. Var 6 månader sen sist vi sågs så det utbyttes både presenter och julklappar, haha!
Hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång...eller nä det gör det ju inte, om inte annat så har vi ju bröllopet om ca. 3,5 månad.
Innan hon kom så kikade vi lite på film, "Beverly Hills Chihuahua", fick gosa i soffan med båda barnen samtidigt, go-skruttar.
Var meningen familjen Fahlén skulle kika förbi men de hann inte.
Jag och Kiron lekte lite med kameran, jag ville ta en fiiin bild, men....
...Kiron kan ju aldrig vara "normal" framför kameran....
...iallafall inte när han vet att man fotar....
...så han spexade på....
..och till sist gav jag efter jag med...!
...duckface, haha, inte snyggt!!
Satt och såg på GCB innan jag la mig, haha rolig serie... =)
Katterna har röjt inatt också mot morgonsidan, idag ska jag tame tusan härja med dem så de inte vänder på dygnet!!!! Inget sova på dagen och härja på natten här inte!!
Och även idag får vi kanske nåt besök, ev. av familjen Fahlén. Jag ska greja lite med beställningar och ska även hinna pynta, men väntar på att hämta hem Kiron först, han blir besviken om han inte får vara med.
Ha en bra dag!

1 kommentar:

Evelina sa...

jag tycker bilderna var jättefina. Den översta var ju kanon och de andra med såklart!

Glad påsk!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...