måndag 16 april 2012

Barnkalas och VAB.

Igår konstaterade vi att Tiril blivit alldeles för förkyld för att gå på barnkalas. Hon fick istället vara hemma med Mattias, och jag och Kiron gick på kalaset hos Alma. =) Kiron hade jättekul...som synes på filmen, strax efter fiskedammen..=)
Fikatajm. Alma är närmast kameran till vänster, bredvid henne Molly, sen sitter Kiron, Robin och Albin på andra sidan. De andra barnen har jag blurrat...;o)
Kiron, Albin och Robin hittade gitarr med mikrofon, som blev populär...

Lite filmtittande och godisätande i soffan.
Tog nån bild hemma innan kalaset också, vi var ute en del, barnen gungade och lekte, både före och efter kalaset.

Var ute en del igår i finvädret som sagt, jag passade på att kratta framsidan medan M tvättade bilen och bytte till sommardäck. Riktigt nice, hoppas vädret håller i sig!
Idag är det inte lika varmt men iallafall soligt, sitter i uterummet och softar lite. Jobbar ikväll, M kommer snart hem och byter av mig så jag kan gå och jobba, han ska vabba imorgon också, eftersom jag har utbildning på eftermiddagen efter mitt jobb-pass. Är jättesynd om lilltjejen, hennes hosta är hemsk och håller oss vakna om nätterna, imorse sov hon till 10.30! Helt slut!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilket roligt kalas ni var på, Kiron hade det ju jättekul ser det ut som=).

stackars Tiril som jämt är sjuk, stackars er lilla flicka=(. fast sån var ju Noah också när han var mindre. hoppas hon snart är pigg igen o kan sova ordentligt, inte konstigt hon är trött. o det måste ni ju också vara som inte får sova. kram!!

solokatt76 sa...

jaha ja..ni har ju inte direkt dragit vinstlotten när det gäller friska barn ni heller.. =( Krya på till Tiril!!

Kalaset såg ju trevligt ut annars! Synd att Tiril missa det då!

Hoppas du mår bra annars. Har för mig att jag läste för ett x antal inlägg sen att du kände dig lite nere oxå.

kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...